info@drpacsaszilvia.hu

Kismedencei rehabilitáció

Rendelésemen a vizelettartási panaszok kivizsgálását követően komplex kezelési tervet és kezelési csomagot kap a páciens, amely állapottól függően 4-10 hét alatt képes jelentősen mérsékelni, akár teljesen megszüntetni a panaszokat.

• Vizelettartási panaszok, inkontinencia kezelése
  • Műtét előtt / műtét után – a női nemi szervek süllyedése, prolapszusa
  • Szülés utáni felépülés támogatása
  • Kismedencei fájdalom kezelése

kismedencei rehabilitáció

Orvosa szükségesnek tartja a nőgyógyászati műtétet, és Ön szeretne gyorsan felépülni?

Nőgyógyászati műtétre váró hölgyek esetében a kismedencei műtét kevesebb komplikációval jár és sikeresebb, a felgyógyulás pedig gyorsabb lesz, ha a páciens kismedencei izomzatának állapota jó, működése megfelelő.  Ennek érdekében a konzervatív kezelést, a kismedencei tréninget a műtét előtt legalább 8-10 héttel el kell kezdeni.

A műtét utáni felgyógyulást is jelentősen elősegítheti a kismedencei izomzat rehabilitációja. A biofeedback asszisztált tréningre azonban leghamarabb a műtét után 6 hónappal kerülhet sor.

Szülés vagy szülések után nem tudta visszanyerni eredeti formáját, és a hüvely lazasága negatívan hat szexuális életére?

Nyerje vissza szülés után női vonzerejét, intim fittségét néhány hét alatt fájdalommentesen, gyógyszerek és műtét nélkül!  A kezelés leghamarabb a szülés után 6 hónappal megkezdhető.

Szexuális élete elégtelen, kapcsolatát próbára teszi, hogy hüvelyi és/vagy alhasi fájdalmat érez a párjával való együttlét során?

Szabaduljon meg a kismedencei fájdalomtól és éljen meg boldog intim perceket! Kezelésünk segít abban, hogy felhalmozódó félelem és feszültség eltűnjön a pszichéjéből és a nemi szerveiből egyaránt. A kezelés megkezdése előtt vagy annak során pszichológussal való együttműködés szükséges lehet.

Mi történik az első konzultáció során?
Hogyan zajlik a biofeedback asszisztált kismedencei tréning folyamata?
Milyen további terápiás eszközöket használok a kezelések során?