Szülés utáni kismedencei rehabilitáció

A terhesség és a szülés igen megterhelő az anya számára, így a legtöbb gyermeket szült hölgynek előbb vagy utóbb komoly szüksége van kismedencei regenerációs programra a szülés utáni teljes felépüléshez.

Ne törődjön bele helyzetébe!

A kismedencei fájdalmakra igen is van megoldás, méghozzá egyszerűbb mint gondolná!

szülés utáni rehabilitáció

Álljunk meg egy pillanatra és idézzük csak fel a száraz adatokat!

• A hüvelyi szülések 21-41 %-ánál kimutatható a kismedencei izomzat sérülése;
  • A hüvelyi szülések 29%-ánál keletkezik csontsérülés;
  • A szülés utáni hetekben a nők 60%-a tapasztal inkontinencia tüneteket;
  • 1 évvel a szülés után a nők 35-49%-nál még mindig előfordulnak inkontinens epizódok;
  • Derék és hátfájás a nők 77%-nál van jelen a szülés után még egy év múlva is.

Nincs egyedül problémájával! Azonban a megfelelő szakember és technológia alkalmazásával hamarabb megszabadulhat a kellemetlen tünetektől és visszanyerheti nőiességét. Ne törődjön bele a szülés utáni hüvelyfájdalomba vagy fájdalmas együttlétbe, hiszen van megoldás!

Jelentkezzen be vizsgálatra!

regeneráció szülés után - hüvely fájdalom

A szülés után közvetlenül, vagy később is jelentkezhetnek kellemetlen panaszok, akár akkor is, ha nem szenvedett el szülési sérülést. A gyermeknevelés pillanatait kismedencei fájdalmak nélkül is felhőtlenül élvezheti!

inkontinencia

Inkontinencia – éljen kellemetelenségek nélkül teljes életet!

A közvetlenül szülés utáni vizeletcsepegés még nem kóros, az azonban igen, hogy sok hölgynek hónapokkal később sem szűnik meg, sőt, akár élete végig is eltart, ha nem keres szakmai támogatást. A vizelettartási probléma lehet akár komolyabb betegség előjele is. Az inkontinencia semmiféleképpen nem elhanyagolandó, és ma már nem is kell „megbékélnie” az ilyen panasszal, hiszen fájdalommentesen megszabadulhat tőle.

fájdalmas szex

Szex szülés után – A fájdalmas szex legyen a múlté!

A szülés utáni természetes regenerálódás sokaknak sajnos nem elég ahhoz, hogy visszanyerjék az együttlét örömét partnerükkel. Ezt egyrészt okozhatja a tág hüvely, ami nem nyerte vissza feszességét és izomzatának erejét. Másrészt az együttlét kellemetlen vagy fájdalmas is lehet, ha alhasi vagy hüvelyi fájdalom jelentkezik szex közben. Ne hagyja, hogy a fájdalmas szex elrontsa kapcsolatát!

kismedencei fájdalom

Kismedencei és hüvely fájdalom kezelése – komplex megoldások valós eredményekkel!

Tartós vagy visszatérő alhasi fájdalom esetén nőgyógyász segítségére van szükség. Egy ártalmatlan hólyaghuruttól kezdve a hüvely fájdalom érzésén át a komoly kismedencei gyulladáson keresztül számos urológiai, bélrendszeri vagy nőgyógyászati megbetegedés is állhat a háttérben. A kismedence fájdalma komplex kezelést igényelhet, melyet hasznos minél hamarabb elkezdenie. Ha időben segítséget kap, akkor akár könnyedén megóvhatja, visszaállíthatja egészségét és megkímélheti kismedencéjét a gyötrő fájdalmaktól.

műtét előtt után

Női nemi szervek süllyedése, prolapszus kezelése

Sajnos vannak olyan esetek, amikor az elváltozás mértéke már akkora, hogy komplex beavatkozásra van szükség. A női nemi szervek süllyedése okozta panaszokra, a hüvely fájdalom és a kismedencei fájdalmak enyhítésére vagy megszüntetésére azonban igen is van megoldás. Minél hamarabb jelentkezik rehabilitációra, annál nagyobb a gyógyulás esélye.

Nőgyógyászati műtétre váró hölgyek esetében a kismedencei műtét kevesebb komplikációval jár és sikeresebb, a felgyógyulás pedig gyorsabb lesz, ha a páciens kismedencei izomzatának állapota jó, működése megfelelő, így elkerülhető a felépülés utáni kismedencei fájdalom is.

A műtét utáni felgyógyulást bizonyítottan felgyorsítja, jelentősen elősegíti a kismedencei izmok rehabilitációja.

szülés utánSzülés utáni kismedencei rehabilitáció – éljen boldog életet kismedencei fájdalmak nélkül!

A kezelés leghamarabb a szülés után 6 héttel, műtét után 3 héttel megkezdhető. Amennyiben egyéb panasszal rendelkezik, jelentkezzen be egy vizsgálatra, ahol részletesen megbeszéljük problémáit.

Jelentkezzen be vizsgálatra!

szülés után család